soyez curieux!

Bonjour! 
Har haft en riktigt riktigt bra helg, i lördags var jag och tränade med emma på morgonen, sen åkte jag, ebba och emma till norgent och skulle spela tennis, men alla banor var upptagna, så det blev en promenad istället. Sen åkte jag in till stan och gick i secondhand affärer och tog en capuccino med Jula, en tysk tjej från min förra franskaklass. Jag gick sen runt vid rue montmarte och reafyndade på Sandro och NafNaf, så gött för mig, men icke för min plånbok. Sen åt vi sushi hos Josefine och hade lite förkrök där innan vi var på en asnice bar vid Republique, sen VIP-room och Cirque. 
Igår brunchade jag med Amanda på ett jättemysigt franskt ställe på min gata fast cirka en kilometer ner mot gare de lyon, sen resten av dagen slappade jag i mitt rum. På kvällen tog jag mig till Bd Barbés, där jag firade Judiths pappa som bor i en superflådig lägenhet med sin trettio år yngre fru. Vi åt romtårta, drack champagne och sjöng franska sånger tills jag tog med mig barnen hem. 
 
Idag var det skola som vanligt, och efteråt mötte jag och Jula upp Ebba och Emma för att äta lunch, mycket trevligt förutom att jag nu fått världens jobbigaste magknip. Buhu. 
Nu blirdet jobb! Salut!
 

Kommentarer
Postat av: Papz

Vila o varm mjölk så blir förhoppningsvis magen bättre. Kram Papz

Svar: Ja magen är bättre men jag har åkt på en megaförkylsning med huvudvärk, snorig näsa och superont i halsen. hatar att man kan bli så himla matt i hela kroppen av en fånig förkylning. gick i sömnen inatt, trodde tydligen det var morgon för jag hae satt på mig alla kläder och började ta fram frukost från kylen. men soom tur var var nicolas uppe cóch sa åt mig att gå tillbaka till mitt rum. knasigt..
ingridz.blogg.se

2013-01-14 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0