retourner

hejsanhoppsan! nu är jag tillbaks i Paris och det känns så jäkla bra! Är back on track och ska göra våren i Paris till den bästa nånsin. 
måste bara berätta något roligt om flygresan hit, jag hade packat min stora resväska med massa kött och ett renhorn(presenter till judith och nicolas), det gick jättebra förutom när jag skulle ta min väska från bandet på CDG, då några vakter kollade igenom ett tiotal väskor inklusive min. Jag fick packa upp mitt stora tidningsknyte med kött och visa mitt renhorn, vakten såg så sjukt paff ut och sa "eh, d'accord...(extrem lång förbryllad paus) ..madame, c'est ok". Sen gick jag dörifrån fort som ögat så han inte skulle ändra sig. haha! 
Så nu är iallafall familjens frys proppad med älgfärs och ett rådjurslår. Mumma!
 
Godnatt kära vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0