n'oublie pas.

Bonsoir tout le monde! 
De två senaste dagarna har jag gått i skolan och jobbat. Känns så bra att vara tillbaka och alla dumma saker jag bannat barnen för är borta! (okej nästan). 
Jag gjorde lasagne igår på endel av älgfärsen jag hade med mig, och åååh så gott det var. Familjen tyckte det va superexotiskt med älg eftersom ingen av dem ätit det förr. 
Idag efter skolan tog jag en långpromenad och bara njöt av att bo i denna underbara stad, hoppas några av er har svängarna förbi Paris så ni får se allt som jag upplever! 
 
Hoppas alla har en förträfflig tisdagskväll, bisous!
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel Coster

Hej! Snygg blogg och rolig läsning!
Saknar bloggandet men nu håller jag mest mig till att läsa andras :)
Ha en trevlig kväll!

Daniel

2013-01-08 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0