mellan januari & juni

Januari för ett år sedan inleddes i en villa i jönköping med ett stort gäng göteborgare. Annars under januari månad hängde jag en hel del med Lina & Ellen på Club Caj, planerade Frankrikedrömmar med Rebecca & jobbade som personlig assistent och bartendrade på Bishop's Arms med fina kollegor. 
 
 
Under februari kom Fanny, Ellen och Rebeccas engelska vänner hit och lärde sig skidåkning i Isaberg, familjen och jag åkte skridskor på Axamosjön och jag myste med My som var och hälsade på i slutet av denna månad.
 
 
Mars började sorgligt med att Ellen & Lina flyttade till London, därefter var jag med på vännen Angelica Olais modevisning. Ellen och Fannys födelsedagar firades på Bongo och jag slet som ett djur som volontär på årets UFs mässa. 
 
 
I april ljusnade det och systern kom ner. På skärtorsdagen fyllde min kära vän Louise nitton år och vi firade henne med en picknick i regnväder och en finmiddag. Sa även hejdå till Rickard som skulle ge sig iväg till Australien. Stora grejen i april var nog att se Hardwell på Caj med Ellen. 
 
 
 
I början av maj var det dags för Spring Inspiration på Spira, det var 25 grader varmt under denna period och vi undrade om sommarn kommit redan. Farmor fyllde år och det var storkalas med hela släkten.
Under maj jobbade jag även ihjäl mig, och veckorna var sprängfyllda med sena Bishop's kvällar, långa servitrispass på Stora hotellet och jobb på Junedal. 
 
 
I juni gick jag på bal med David, vilket var himla kul. Jag åkte även runt i bil med Fanny för att gratta alla nyblivna studenter! Jag började mitt vaktmästarjobb för tredje sommaren i rad och jag njöt av sommarens regnpisk. Mammsen fyllde år och vi firade midsommar på Visingsö. Gick ute i spöregn tills jag blev sjuk och umgicks med fina vänner.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0