l'anniversaire de ma soeur

Bonsoir! 
Igår var det systern mins födelsedag, och imorgon är den min lillebrors tur. Vad skönt att de inte fyller så tätt inpå varandra! Haha. 
Igår fick jag jobba 3 timmar extra, för att lillkillen var sjuk och behövdes hämtas tidigare från dagis, och för att föräldrarna var borta på roligheter. Men inte gör det mig något, jag bakade kladdkaka med Zoé och lämnade över theo till mamman när hon kom hem kvart i tio, då han bara skrek och grät och hostade sig hes stackarn.
Kul för er att veta.. 
Nu är nästan onsdagens långa jobbpass slut, och jag ska ta ut mig på bodypump när jag slutat, har längtat hela dan! 
Au revoir tout le monde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0