frustration

Shalala, idag trodde jag att jag skulle få ta lungnet före stormen eftersom Judith & Nicolas har åkt bort under helgen. Men, naturligtvist ska Ava gå och bli sjuk så att jag måste avbryta min lugna testund framför Glee och hämta henne på skolan. Så nu är jag ockuperad med barnpassning hela dagen, men ikväll, förhoppningstvist, är hon pigg nog att följa med hennes syskon till grannarna där de ska spendera stor del av helgen (grejen var att jag inte skulle behöva jobba hela helgen). Jag kommer hålla mina tummar hårt, så att jag kan bjuda mina vänner på ungsbakad lax som det var tänkt ikväll. 
Annars, från en lite irriterad tjej till er, önskar jag en riktigt god helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0