café hugo

goddag mina vänner. Det är redan fredag och det har gått vansinnigt fort, är rädd att januari ska susa förbi lika fort som december gjorde. 
Igår efter skolan mötte jag upp Ebba i Marais, där vi gick omkring tills vi hittade det mysiga café hugo där vi åt lunch. Efter jobbet åkte jag, emma och ebba till BDD, (bonheur des dames) där vi åt kyckling och potatismos, drack drinkar och fick se lite manliga strippshower, gratis som alltid. Smet dock hem lagom till när alla män blev insläppta, runt halv tolv. 
Och nu är jag just hemkommen från Marais igen, denna gången umgicks jag med Amanda, från kära Jönköping, som har flyttat hit för att plugga och jobba! Sjukt kul!
Ikväll är jag barnvakt, det ska bli pannkakskrig och tvtittande för hela slanten. So long!
 
fin pläd jag fick i julklapp av franska familjen! + lite annat
bild som jag snott från Ebba från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0