sjuttonde

igår efter lunchen tog jag med mig Theo och Zoé på en promenad i solen, det var så fruktansvärt varmt eftersom jag hade på mig jeans. det var dock väldigt skönt att komma ut och röra på sig första gången på hela helgen, och idag kryper det ännu mer i benen. 
idag har jag tvättdag och så ska jag fixa lite saker innan jag hämtar barnen klockan fyra. måste säga att jag kommit in i vardagen ganska bra nu, och idag är det två veckor sedan jag kom hit. 
 
ps. jag köpte Justin Bieber biljetter till Emma & mig i mars, kommer bli hur bra som helst, trots att jag inte är världens JB-fan så blir jag lite fnittrig när jag tänker på att vi ska se honom live här i Paris. & en bonus är att stadion där han ska spela ligger på gångavstånd från lägenheten!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0