salut

Bonjour mis amis!
I lördags efter en underbart god middag på en restaurang vid Champs Elysée bestående av ankbröst, potatis & créme brulée, gick vi hem till mig & tittade på Buslesque. Emma sov här och igår shoppade vi på Champs Elysée, Emma köpte en fin jacka på Abercrombie & Fitch och jag en klänning & tröja på Zara. På Naf Naf hittade vi stora tyllklänningar som vi förbjöds fota, men vad är livet utan risker? Haha.
Klockan tre var det en infoträff på Svenska kyrkan i Paris. Vi var väll ungefär sjuttio svenskar där, varav 7 killar, och svenskakyrkan kommer ha olika aktiviteter varje söndag om man skulle vilja träffa just andra svenskar. vi smet iväg lite tidigare & åt på efterlängtade mcdonald's, sen skiljdes vi åt på metron hem. 
Eftersom min familj vart i deras sommarhus denna helgen så ville jag välkomna dem hem med en middag, så jag gick och köpte färka baguetter, lagade kyckling i soya och limesås, kokade ris & gjorde sallad. innan de kom hem hann jag med att skypa med Lina och familjen hemma. Sen åt vi och avslutade med en kokosparfait. 
 
idag ska jag köpa ett par löparskor, ta mig en springtur & sen hämta barnen vid fyra. 
P.s det är mellan 25-35 grader här dagarna i ända
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0