fotoautomat

Hallå! idag har jag promenerat runt i närområdet och upptäckt massa mysiga restauranger, fik, affärer etc, arrondismantet jag bor i är faktiskt rätt så super. jag hittade en närliggande Monoprix, som är som ica maxi dvs har både kläder, kosmetika & mat. där fixade jag identitetsfoton i en fotoautomat & köpte choklad eftersom mina marabou är slut. påväg hem köpte jag löparskor (äntligen) och en springtröja, expediten som hjälpte mig var så sjukt snygg och han sprang några varv med mig i affären så att jag var säker på att jag valt rätt sko. bra service!
 
ikväll ska jag och Emma testa på svenska kyrkans kör, vi får väll se hur det verkar. 
Salut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0