envis

igår gjorde jag ärtsoppa och stekte pannkakor, barnen ville knappt ha soppa pga pannkakorna men det är förståeligt. 
imorse gick jag & Zoé på Rebelle på en biograf som jag knappt hittade, sen i popcorndisken ville Zoé ha sockrade popcorn- usch! Popcornförsäljaren försökte flörta på sin bräckliga engelska & jag förstod inte ett ord, tills han sa: do you even speak english? Som ni förstår var hans engelska så fransk att man inte hörde ett ord av vad han sa. 
 
efter filmen, som var på franska, ville Zoé gå i affärer som fanns runt om bion. och den flickan ska ni veta, är ett @∞##€@ att gå med, för hon springer iväg och är så envis att min syster framstår som en ängel jämfört med henne. hon la huvudet på sne i en affär och vägrade gå därifrån förrans jag köpt "sirop de Barbapapa" med colasmak. Så jag fick punga ut tio euro. & i djuraffären var hon galen & ville att jag skulle köpa en tjock hamster för 30 €, nej tack!
med mycket om och men, många "rida"-lekar och spring&hopplekar var vi äntligen framme i lägenheten. 
Är så trött & utmattad nu, plus att jag har vart förkyld & tror jag börjar få nått virus i mig. 
 
Hoppas ni har en lättare onsdag än mig!, aurevoir!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0