200912

Kören var inget för varken mig eller emma, men för att tiden inte skulle vart till spillo tog vi tvårätters på en restaurang precis vid svenskakyrkan. Jag åt råbiff, pommes och till efterätt stekt brioche med caramelsås och glass- mmm.
Igår åkte jag, mamman och Zoé till Hôtel de Ville (ungefär som NK) och de har en hel våning med målarsaker, pyssel, och sånt som jag älskar! Sedan följde jag med Zoé till hennes keramikkurs och till parken. Till middag bjöd Judith och Nicolas på zucchinisoppa, färsk baguette och sniglar. 
Idag mötte jag upp Emma vid Champs Elysée- Etoile och vi bokade manikyrtid, sen strosade vi runt bland alla butiker och tog en lunch bestående av svamprisotto. 
Om en timma börjar jag jobba, tills dess- hungerspelen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0