tjugofjärde

Väntar på att Judiths bror ska komma hit på middag, ikväll serveras helgrillad kyckling och grönsaker, till efterrätt plommonpaj(som jag inte kommer äta för fy för plommon!). Är lite nervös inför att ta mig med RER-en till CDG-airport på fredagsmorgon. Det är nämligen så att vissa metrolinjer strejkar imorgon och fredag, och linje B som jag ska ta är det också lite krångel med. I värsta fall får jag ta en taxi..
Har även med Judith sett att det förra veckan öppnade ännu em M&S här i Paris, den ligger lite i utkanten av Paris, men man kan ta metro 3 dit lätt som en plätt. Den nyöppnade M&S är näst störst av alla M&S-butiker som finns, för er som gillar detta varuhus!

Hoppas alla har en fin onsdagskväll!
Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0