soliga söndag

God förmiddag Sverige! Umeå är kallt och soligt, och jag måste säga att det får mig att längta till vintern. 
I fredags när jag kom fram fixade vi lite kyckling och sallad, kollade på en film och somnade, mysig fredagskväll med andra ord. 
Igår följde jag med Fanny till hennes spexgenomdrag, vi höll på mellan tio och halv sex så när vi kom hem var vi rättså trötta. Men efter en god matig sallad, lite vin och vila gick vi över till en av Fannys vänner där vi hängde innan vi skulle vidare ut på Rex. 
Hade en riktigt kul kväll igår, och idag tar vi det lite lugnare med promenad i det fina vädret och pannkakor! 
 

Kommentarer
Postat av: Papz

Såg en fin Rockabilly frilla på dig. Kul partaj?
Skönt att vara tillbaka i Paris?
Kramar fr. Papz

Svar: Jajamen, kom just hem! :)
ingridz.blogg.se

2012-11-04 @ 12:02:08
Postat av: OlleG

Verkar som att ni haft härliga dagar i Ume, kul!
När åker Du tillbaka?
Kram
Olle

Svar: är tillbaka nu! kom hem igårkväll ! jag har haft det super, såg att ni va på högakusten, kul? Kram
ingridz.blogg.se

2012-11-05 @ 08:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0