Mardi

Godafton kära läsare, har precis kommit hem från en luciaövning med svenska kören här i Paris. Kunde inte skippa att vara del av ett lussande denna vinter efter de förgående två med Jönköpings luciatåg 2010 och med min gamla gospelkör i Oxford förra vintern. 
Jag och Emma kom en och en halv timma försent till kören pga att jag jobbar till åtta, så vi fick en lite sur kommentar av körledaren, men vill man vara med så..
Tidigare idag lunchade jag för sista gången med Vanessa och Ida(kursen håller på en månad till men många hoppar av nu redan), sista lektionen är dock på torsdag, då ska vi ha knytkalas!
För er som vill veta är Theo sjuk och jag förkyld, och jag är inte så pigg på ett tio timmars jobbpass imorgon.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0