affären

Godkväll! Lördagen har varit superb på alla sätt och vis; började med bodycombat imorse & fixade träningskort för närmsta halvåret vilket känns skönt! Bodypump var förvånansvärt kul för mig som är van vid zumbapass, men mina ben och armar kommer skrika av träningsvärk imorgon. 
Senare åkte jag, Emma, Michael, Marthe och en svensk aupairtjej som heter Ebba till Châtelet les halles där vi lunchade, gick i vintageaffärer och gick igenom en demonstration mot tjurfäktning vid louvren. Jag & Michael åt varsin banan och nutellacrépe innan vi letade reda på den svenska mataffären "Affären".  
Så nu efter en fin dag i paris är jag barnpassare igen, och jag och barnen fixade en mumsig buffé med lax och annat gott. Gav även barnen en påse bilar och dumle som jag köpt i svenska affären, vilket dem älskade!
Nu blir det nog ännu nån film i väntan på sovdags. 
 
Bonne nuit!
 
Sakerna som jag köpt idag; strumpor, tidningar, frukostbröd och annat smått och gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0