5-8 octobre

I helgen har Albin och Calle varit här och besökt Emma. I fredags var vi på Duplex(samma som förra helgen), och i lördags åt vi på George V på champs elysée och alla åt både sniglar och ankbröst, vilket var sagolikt gott. Vi dansade på ett ställe som hette Showcase som låg precis vid Louvren. Igår strosade vi runt vid Notre Dame och tog en sen söndagslunch, och när jag kom hem blev det endel skypande och jag blev bjuden på en konstig turkisk maträtt bestående av mosade bönor, ägg, tomater i fajitasbröd. 
Idag har jag haft min franskalektion, gått lite vilse på Paris gator och köpt nya Jodhpurs, en extra måndagsbonus är att jag kommer börja 18.00 istället för 16 varje måndag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0