not this day thank you

pratar om en annan dag, en dag då jag lämnar jönköping och sverige bakom mig och tar mina första egna kliv utan någon säkerhet. så jäkla rädd är jag för den dagen, men samtidigt så jäkla peppad att sticka härifrån. ambivalent mitt i prick.
men för att tala om annat har jag jobbat klart alla gymnasiebaler plus gått en gång med Jing Sp 3 tillsammans med David. Har haft (och har det) så sjukt stressigt med jobb och alla andra saker & jag suckar över att inte ha en enda tredagarsperiod ledig fram till augusti.
nu när ni läst om vad jag håller på med just nu, så säger jag grattis igen till mamma som fyller år idag, grattis sverige på nationaldagen & grattis till er som har tid att umgås i helgen med era vänner.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0