tu peux être nul

sitter och jobbar framför datorn, lille theo ligger och halvsover brevid mig i soffan och zoé är i duschen, alla barn där de ska vara helt enkelt! 
vi har en fin sapin de noël i vardagsrummet som blinkar med röda julljus, superfint men det intresserar lillpojken lite väl mycket att gå fram och dra ner det ena och det andra från granen. Det tycker han är kul fram tills dess att han märker att granen sticks, då tittar han upp på mig med uppspärrade ögon och gnäller till. Arma barn. 
idag har jag gjort något jag inte gjort förut, nämligen handlat ostar på fromageriet här i närheten, franskpoäng- check. 
nog för detta inlägget, salut, bonne soirée, bonne nuit et une bisou pour chaque personne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0