sjuttonde

Bonjour tout le monde. 
Igår tränade jag bodycombat och bodyjam med Emma, sen gick vi runt i Marais där jag hittade en superfin nyårsklänning! Sen åt vi på Kentucky Fried Chicken som för min smak var lite vääl mycket friterat, kände mig som en upppumpad boll efteråt. 
Nu är jag hemma från skolan, där jag enligt min tyska klasskamrat Angie kastade irriterade blickar på folk i min klass. Oups, måste tänka på mina ansiktsuttryck mer tydligen, vill ju inte att folk ska tro att jag är en sur liten bitch. Gick och fixade mina sista julklappsinköp vid chatêlet efteråt och det är såå skönt att äntligen ha det gjort.
Ikväll jobbar jag barnvakt igen, jippie!
avslutar med en vacker bild på mig och min syster. 
 

Kommentarer
Postat av: systeryster

hahaha, snygga tjejer :P

2012-12-17 @ 15:56:04
Postat av: ingrid

visst är vi!

2012-12-17 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0