Första advent

Godkväll vänner, idag välkomnar vi jultiden med Mysteriet på Greveholm och jag tänder mitt första ljus på adventsljusstaken. Mysigt! 
I fredags efter mitt halvdeppiga inlägg kom Jean-Marc och James till Emma och vi satt och pratade och drack te. Igår åkte jag och Emma först till IKEA, där tre vakter tog fast mig och trodde jag hade stulit varor, fick stå och se dum ut och förklara att jag slängt kvittot (IDIOT) och de fick gå och kolla på övervakningsbandet för att se att jag betalat. Suck. Men efter några köttbullar med mos åkte vi vidare till ett varuhus, och till svenska affären. 
Var barnvakt igårkväll åt Zoé och Theo, och jag fick se en tecknad barnfilm på franska om hur kroppens immunförsvar funkar, intressant! Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0