bah oui mais bien sûr?

theo nannar i min famn och har öroninflammation stackarn. han gråter mycket så fort jag sätter ner honom på marken, sist jag försökte tvinga honom att gå själv vek hans ben sig och han bara föll ihop på mage, lille plutten. 
blir lite väl mjukis när den söta bebisen kollar upp på mig och sträcker ut armarna mot mig. (jag vet mamma, låt honom gå själv). 
idag efter skolan mötte jag upp Judith vid rue montmarte för lite julklappsinköp, sen tog vi bussen(!! första gången wihoo) hem, tog fram all juldekoration från källaren och slog in pressisar tillsammans. 
Zoé har haft sin kompis Alice här fråg halv fem till nio, och de gjorde narr av mig och min franska, vilket inte bådade gott när jag skvallrade till pappan, MOHAHA där fick ni. Haha, nej men jag blev ju faktiskt lite ledsen. 
Iallafall, föräldrarna ska gå på föräldrarmöte x 2 ikväll, vilket förvånande nog innebar jobb till 22 för mig, nej men TACK för att ni nämnde det igår eller imorse. Ingen träning för mig ikväll. Sucks. 
Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort innan, jag ska åka metro själv med Theo. Läskigt!! Vi ska möta upp J, Z och A vis champis för julmarknad, skridskoåkning och besök hos presidenten. Coolast i stan??
 
Nu ska jag banne mig strunta i att barnen fortfarande är uppe. Jag kan ju ändå inte franska, eller?...
Nej nu var jag lite bitter på Z, men det är inte kul att hon inför sina vänner ska larva sig ÄNNU mer och håna mig rakt i ansiktet. 
À demain, peut-être. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0