29

Godkväll! 
Jaha, nu har det redan gått en vecka sen jag kom hem, och det känns lite sorgligt att tiden går så fasligt fort. Men  som tur är längtar jag tillbaka mycket! 
Har haft en underbar jul i Björnaryd med en fjärdedels släkt, sjukt rolig juldagsutgång med massvis med människor och en del jakt på det. Så skönt att gå långa promenader i snön och vara ute i skogen, det saknar jag lite i allt storstadsliv. 
Igår var vi ute igen på kära Bongo, och jag hade ännu en himla fin kväll med saknade vänner. Idag har jag fått ett längdskidekit med, så jag ska köra gärnet nu innan jag flyger tillbaka till paris! 
Nu ska jag avsluta min gt och mysa med familjen, salut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0