071212

hejsan hoppsan fallerallera! 
sitter barnvakt åt zoé & ava och det är väl sådär kul en fredagskväll, men det spöregnar ute iallafall och då lockar det inte så mycket att gå ut. (dock spelar adrian lux på la queen ikväll..ahh).
Igårkväll efter en god boeuf bourguignon åkte jag till Ebba för lite vin innan vi drog vidare till VIP- room, det var första gången jag var på den klubben, och den var faktiskt jättebra (även med det namnet..), vi fick direkt ett vip-bord och blev bjudna på bubbel, dansade och tog en taxi hem vid fyratiden. Superb kväll! 
Idag gjorde vi ännu ett försök med Dali.utställningen i spöregn, men det var så fruktansvärt lång kö ute i regnet att vi efter ett tag gav upp och tog en kaffe på starbucks istället. 
imorgon ska jag och kören på en dagstur till Caen i Normandie för en luciakonsert i Cathedrale St Etienne, ska bli kul att se något annat än paris för en dag! 
 
Bonne soirée! 
Mairie de 12 arr, från min balkong, julstämning!
 
Barnens och mitt fina pepparkakshus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0