6

efter nästan tre timmar hos frisören har jag en gnutta blondare och 15 centimeter kortare hår. känns tomt att inte ha det hängande överallt, men befriande på något sätt. eller ah, det tyckte jag fram tills att jag fått 3 kommentarer om att jag ser präktigare ut nu..
förresten, det var dumt att packa väskan igår, för idag har jag redan kommit på 5 saker som jag glömt. vilket innebär att jag måste öppna väskan (som tog en kvart att få igen) och försöka klämma ner ytterligare lite saker.
 
ha en fin tisdagskväll, jag ska smälla i mig popcorn och titta på favoritserien one tree hill. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

SNYYYYYYGGING! Blev hur fint som helst!

2012-08-28 @ 19:34:31
URL: http://linaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0