sen fångade du ju aldrig ljuset och la det i min hand

fjortonåriga ingrid, [utdrag från min dagbok 2007]:
Att skaffe en kompis på en vecka:
1. Klä dig snyggt med fina färger
2. Sminka dig lagom
3. Var bra i skolan
4. Börja prata med folk
5. Skratta!
6. Tyck du själv är snygg
7. Flörta

hahhahah, jag dör. patetiska ingrid, får väll se det från den charmiga sidan..

Sen ska jag visa en mindre harmonisk "dikt" [dagboksutdrag 2008]:
Du skall brinna i de hetaste eldar
du ska få ångra det du försakat
du ska få lida som jag fått lida
du ska bli hatad som du förtjänar
men först av allt ska du be om förlåtelse till dem du har sårat.
Inklusive mig, din imbisilla dåre

ehm, jag önskar att jag kom ihåg vem det var jag riktade denna eh, fina, text..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahha, SÖÖÖTE !

Lovar att den sistnämnda var om mig den gången vi skrek jävla apa till varandra.. ;)

2011-01-31 @ 20:55:26
URL: http://linaisaksson.blogg.se/
Postat av: fanny

den boken <3

2011-02-01 @ 21:06:26
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0