no we won't get caught

Det är måndag & jag vaknar upp på min matta i kläderna från igår, oj jag var visst trött eftersom jag inte minns hur jag hamnade där. Irrar ner med cykeln för att möta upp två bra tjejer, vidare till skolan och alla mattetal. Sluta tidigare än vanligt, vilket ger en strimma glädje, men inte mer. Cykla hem i vetskap att jag snart ska ner & upp igen. Suck. Det här är måndag, min eviga tankedag, där jag går in i mig själv ordentligt och grubblar över orimliga ting. Tur att jag inte behövde vara här för någon idag, för hur kan jag vara där för någon annan när jag tar itu med att vara här för mig själv. Jag spelar massvis på Linnettes lånade gitarr, och skäms över att jag är så dålig. En smärre förkylning & mensvärk på det gör ingenting bättre. skriver osammanhängande blogginlägg och avundas fins vänner som skriver så att man ryser. Men jag vet att jag är bra som jag är, för det påpekade min lillebror idag.



liten ihopmix av två bilder

Kommentarer
Postat av: fanny

och det är du verkligen.

han har så rätt din lillebror

2010-09-13 @ 22:28:09
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0