drop dead fingertop

AJJJJ, okej om ni var i mitt grannkvarter för ca 10 minuter sen, så är jag förvånad om ni inte hörde mitt skrik. Jag skulle precis ta ner datorn från ovanvåningen, la halvt ihop den med fingrarna som höll i "glipan", jag håller samtidigt kameran i andra handen, håller på att tappa kameran, vilket bidrar till att datorn kläms ihop mer och mer och mitt finger totalt kläms. Seriöst, det gjorde jäääävligt ont & jag skrek som en bebis och fick inte bort datorn från fingret, var tvungen att rusa till bodet, slänga ner kameran & försöka öppna datorskärmen, vad händer då?? Jo jag tappar ju skiten. usch. hemsk stund. haha.
Annars idag har jag träffat min pojk. So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0