då molnen rör sig för fort

Gårdagen var...speciell. Fin & bäst på många sätt, men samtidigt tragisk & sorglig. Förstår inte hur ens känslor kan skifta från rött till svart sådär fort, hur ens varma kinder kan bli alldeles blöta & hur  skrattande ansikten fylls med tårar. Vill snurra tillbaks tiden som i harry potter tre & försöka förhindra något som jag inners inne vet inte går att förhindra. Alla dessa småproblem vi lägger sån enorm kraft och tid på när vi egentligen borde vifta bort dem och vara glada för att vi finns. Vi existerar. Det går inte att få bort ur hjärnan, det har etsat sig fast som en fästing på högsommaren, som en använd snus på fönsterrutan, som ett tuggummi på bordet.

Kommentarer
Postat av: ebba

you are a good writer pinglan!

hoppas ni, eller DU hade en grym fest när det nu va. och att ni hade galet kul!

jag är här. vid din sida. och om du behöver mig, så bara vifta med handen så kommer jag.

<3

2010-08-22 @ 00:01:18
URL: http://ebbaabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0