big big world

Sitter och nynnar på Emilias genombrott, big big world. den har satt sig sen i fredags och jag får tillbakablickar till min lågstadietid då den låten betydde så sjukt mycket för mig. Blev jättearg på pappa under "sikta mot stjärnorna" som fanns förr, då en tjej sjöng just den låten och klädde sig som Emilia. Pappa sa att hon sjöng dåligt, och då blev jag skitsur och började gråta för att han tyckte Emilias låt var dålig. (Nu i efterhand förstår jag såklart att han bara syftade på tjejens sångröst och inte på låten) hah.
Det är tisdag idag för er som fortfarande har sommarlov och för ovanlighetens skull slutar jag nu kvart över ett(!!!) varje tisdag. Skoldagen rann över till en dejt med den näst yngsta systern Boeryd för en väldigt trevlig fikastund.
Har suttit med syster och skrattat åt en sjukt rolig bloggerska, se hennes videoklipp här!

Jag önskar alla en god afton, ciao!


Jag & syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0