vivid



Känner mig stark. Dansandet hela helgen har vart kulkul, blev tidigt i säng igår, skrev konstiga sms och var allmänt borta.
Och hela söndagen har gått fort, ganska ovanligt när det gäller söndagar, de brukar gå så långsamt!
Träffade My, Fanny & Linnea nån timme, sen läste jag äntligen ut den där dumma boken som slutade bajskonstigt.
Gjort chokladmousse♥ tills farmor kom hit och åt sån himla stor middag. Är proppismätt. TVÅ himla efterätter, chokladmoussen plus en äppelkaka. Fettoooogris. Känner att dansandet har vart förgäves.
Ska fortsätta ränka matte nu, det är ju såhimlaroligt. Jag slipper iallafall fysikprov imorn. Thank god for that.
Hoppas ni haft en finfin helg precis som jag, ciaaoo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Såg din farmor på stan i fredags, så söööt! Var på väg att säga hej men kom på att hon nog aldrig skulle känna igen

mej! ;) Vi får höras i veckan tycker jag! :) PUSS <3

2009-10-04 @ 20:31:49
URL: http://linaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0