27 dagar kvar

Fina dagar.
Torsdag: städat,  lunchat med mamma & pappa, fixat med foton med Myisch, myste med Linnea & My och det blev tjejsnack, smink och utklädsel, hittade en övergiven kundvagn, kuuul, hem till Fanny där Oscar hämtade oss, skuj maskerad som var lite halvlam, däremot sjukt fina männskor där (exempelvis Linn, Lotta, Linn, Oscar, Mia, Linn och Perla) Många Linn där iallafall;)
Om ni undrar så var Fanny utklädd till Sandy i Grease, Linnea var Danny och de båda var jävla snyggingar ;) Jag & My var svart&vit randiga från topp till tå och skulle föreställa fångar. Fient.

Fredag: Vart med pappa och massa gubbar i skogen och jagat (nej jag sköt ingenting haha), Hedvig var också med som tur var !
Sen blev det mysfika med Fanny på det "nya" caféet mittemot George's.
Är så glad nu som har så fina vänner. ♥




Kommentarer
Postat av: Fanny :)

jag älskar dig ingrid, det vet du. & du är en av dem jag nämnde i texten, det hoppas jag att du också vet. <3

2009-11-01 @ 21:40:17
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0