To many damn options.

Hej. Var lite rädd att Karin dog igår när vi pratade i telefon, för vipps så var det knäpptyst i luren, hmmm. :P, fast hennes batteri dog istället. Bra det.
Idag var det så kallad Karaktärsdag i skolan, tre föreläsare varav en riktigt tråkig.

Återligen sitter jag och tricker te och äter mackor, haha,det är en tradition efter en dag i skolan.
Hela jing ettorna pratar bara om företagen typ, "vad ska du välja?". Haha, och INGEN har valt det jag har valt i första hand. Så jag lär väll få vara själv eller inte där alls. Ischlo. Hoppas på det första iallafall.
Min lilla vovve har skadat höger framtass. Han har bandage och ligger i soffan och kan inte gå. Stackarn..

Min hals är sönder sjungen. Kör igår,  och kom och titta på vår musikandakt i bymarkskyrkan och vår gospelkonsert i sofiakyrkan senare i vår! :)

Ciao/
jasg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0