the aisle

HEJ. Äntligen kunde jag maka iväg mig till skolan, men först skulle såklart bussen jävlas och vara knökfull så att den bara åkte förbi min hållplats. Så jag kom försent, ischlo pischlo. Konstig film på engelskan och sen raka vägen till idrotten, gissa hur det gick efter en veckas sjuka + förkylning? Noo good. Huvudvärk och seg. Som tur var spelade vi pingis mesta tiden. vilket jag suger på.
Stackars Karin har blivit smittad av mina baciller och riskerar att få ligga hemma ett tag, bli frisk!
Själv snorar och hostar jag i ett.
Jag har fått träningsvärk i magen av allt hostande.

Fått reda på företagen nu, vad sjutton jag ska välja vet jag inte.

Hemos oído/

jasg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0