tankemaskinen

Hej, piggare idag:) Slappat dock, inte gjort något vettigt, ack ack. Läste klart den tredje boken igår. och den slutade så himla.. aaah. Jag fattar inte slutet, det gör mig arg. Fy. Jag är i ovisshet om vad som ska hända. Usch! Och karaktärerna är så jobbiga och obeslutsamma, aaargh. okej, lite töntigt att jag tänker på detta, men jag är så sjukt inne i böckerna, jag drömde om dem, och tänker på historien hela tiden typ, så himla jobbigt är det! Fick just reda på att den fjärde och sista boken kommer ut i mars, I MARS! det är sjuuukt långt dit! :( Blä på dem böckerna, önskar jag aldrig läst dem.... eller jo, kanske:P
Men aja. Imorn är det årsmöte:) Kul att sitta i sofiagården efter tre dagars sjuklighet i sex timmar. Det fick jag inte för mamma heller;) Haha. Men jag ska dit en stund iallafall.

/ Ingaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0