Exhiliration

Hejsan i hatten. Ganska lång skoldag enligt mig, slutade tre. Haha. Fick två timmars oönskat hål vilket spenderades med tre fina flickor och varsin mattebok. Sjukt mycket skratt och röda ansikten (kanske mest från min sida dock, haha), <3

Träffade Karin sen som är sjuk och köpte tack-prasenter till gamla styrelsen- chokladpraliner och te från Kahls. Sen var det avskedskväll för styrelsen på skuj. Tipspromenad a'la' ingrid & Karin, med gissa bajset som utslagsfråga, mycket lyckat :) Pannkakor och glass till fikat, mummadummadum.

Hemskjutsad av Perla och nu sitter jag här och försöker skriva klart mitt cv till företagen. suck. ska sova strax, sovmorron imorn, l y c k a!

Längtar som vanligt till helgen, massa inplanerat, bland annat annas examensfirande och träffa hugo och hedda.

 

Ciao/

jasg

 

 

Rädslan av att vara dig nära, fruktan av att känna din hud, längtan av att se dina ögon.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hugo? haha :D Mej får du träffa också, längesedan snygging!

2009-01-23 @ 18:43:30
URL: http://linaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0