Dance with me like you meen it.

Hallojsan. Oslo var bra, jättebra, föruom min heshet och snörvelhet. Roliga bilder vid Olsos slott..
Har läst Om jag kunde drömma och den var sjukligt bra. Och nu har jag vart och köpt alla tre böcker:) Här ska det läsas.
Dansade på gympan idag, jag var med tre häärliga killar som knappast kunde dansa. Och vi skulle hitta på en egen dans till en hel himla låt. Gissa om jag får göra allt. Och tid tar det...
Köpte present tyll syster, och träffade Ellos på väg hem. Vi stämde träff framför mitt biosystem imorn;)
Har pluggat & pluggat. Fortfarande inte klar med matten. Plus att jag hostar, är hes, har ont i halsen, ryggen & huvudet och fryser och svettas ihjäl i perioder.

/ ingapinga lilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0