Kola & bishop's

Sjukt fin dag. En lektion. Gick dock till halv fem. Midda & samhäll på Bishop's Arms med Emma. Det var mycket fint det. Har kommit på mig själv med att bita mig i läppen hela dagen. Inte okej. Samt älskar jag mamma för att hon har gjort sin goda kola idag. Jag lovar den är slut på torsdag.

Jag gillar snön riktigt mycket. Särskilt bra är det om det snöar, är iallafall en decimeter snö & alla bilar har svårt att starta på morgonen. Då vet jag att det är vinter i Sverige. Var seriöst orolig och jävligt bitter över att det inte skulle bli någon snö i år. Att snön helt hade förvunnit från södra Sverige för gått. Bless the sky. Nejmen seriöst, vad är en jul i regn & blåst? Nej just det, inte ett dugg kul alls.
härligaste känslan idag var när jag gick hem, njöt över att jag var tvungen att gå jättesakta för att inte halka på isfläckar, att snäflingor smälte på mina kinder, att mörkret lystes upp av den vita snön och att det kändes som om jag var ensam i hela världen.
Med de orden avslutar jag för idag.


Kommentarer
Postat av: fanny

här är också snö nu =D men spara kola till mig är du snäll!

2009-12-14 @ 22:42:05
URL: http://fannyzetterlund.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: ingriiiiiiiiiiiid, bip testet suger. snön duger <3

& hej, jag saknar dig!

2009-12-15 @ 21:39:20
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0