chilly thursday

Kom just hem &vildmarksfilmen ligger på rummet. Måste ses snarast.
Fullkomligt avskyr skolan just nu, inte klassen, bara all stress och så. Det tar kol på mig.
Träffade Fru Jönsson idag, sen blevdet att återse kören där jag fick en ordentlig pratstund med Linn.

Har kommit på att betygen inte spelar nån jävla roll. Högskoleprovet räcker ju om man har hyffsade betyg, men att slita sönder sig för att på mvg i alla ämnen är bara onödigt och sjukt trist.

Denna ramsan har fart runt i huvudet hela dagen "My name is Baart and I like to faart, fart fart fart, my name is Baart". Så kul humor har jag.Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så himla bra vännen & jag säger detsamma. Pallar inte med betygshetsen, det är inte helavärlden ! Pusssssss

2009-12-01 @ 21:29:54
URL: http://linaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0